6 Eylül 2011

acılı ezme

ACILI EZMEmalzemeler
  • 5 tane domates
  • 2 tane sivri biber
  • 3 yemek kacik zeytin yag
  • 2 dis sarimsak
  • 1 tutam maydanoz
  • 1 tatli kasik biber salcasi
  • 1 tatli kasik domates salcasi
  • 5-6 yaprak taze nane
  • 1 tane kuru sogan
  • yarim limon suyu
  • 1 yemek kasik nar eksisi
hazirlanisi
  • Sogan ve sarimsagi soyup rondada dograyin.
  • Biber ve Domateslerin kabugunu soyup rondadan gecirtin
  • Maydanoz ,nane ,salcalarida katip mikserden gecirtip derin bir kabin icersinde hepsini iyice karistirin .
  • Limon suyunu ,nar eksisini  ve tuz katip iyice karistirin.
  • Ben domatesli ekmek kurusunun üzerinde servis yaptim .
  •  Afiyetler olsun.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar Canim benim... Özledim seni.... Bu haftadan sonra birgün müsait oldugunda telefonlasalim...::)) Acili ezmen icin ellerine saglik diyor, öpüyorum yanaklarindan....

Gülcan dedi ki...

ADAŞIM MERHABA ELERİNE SAĞLIK.BLOĞUNA GİRDİĞİM ZAMAN ENERJİ DOLUYORUM RESMEN SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

Nasılda severim ellerine sağlık canım sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika bir aparatif olmus, ellerine saglik arkadasim
Sefa

ebru dedi ki...

Hele ki yanında sıcacık bir ev yapımı ekmek ile mükemmel bir ikili olur. Ellerine sağlık canım. pazar kahvaltısı için denemek gerekir.

durutarifler dedi ki...

Kahvaltıya nasılda güzel olur. Ellerine sağlık. Sevgiler