28 Ocak 2012

BEŞAMEL SOSLU KARNIBAHAR








MALZEME 
  • 1 tane karni bahar
  • 3 yemek kasik un
  • 200 gram kasar
  • Yarım çorba kaşığı margarin 
  • 1 litre süt 
  •  Tuz (sebzeli cesni vegater kullanin tuz yerine )
  • 2 dis sarimsak
  • 1 tutam maydanoz
hazirlanisi

  •  Karnabaharıorta hateste südün icersinde yumusayincaya kada hafif haslayalim.
  • Karnibahar lari haşlayarak tepsiye alalım   
  • Bir  yağı, unla kavuralım. Süt iliyinca tencereye  sütün icersine yavasca karistiralim.
  • Karışım kaynamaya başladığında içine bir taze maydanoz dograyalim ,2 dis sarimsagida rendeleyelim tutam tuz serpelim karistirip . 
  • Tepsiye aldığımız karnabaharın üzerine dökelim.
  • Kaşarı rendeleyip karnabaharın üzerine serpiştererek 200 dereceye ayarlanmış fırında üzerleri nar gibi pisirelim. 

18 yorum:

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

beşamel sosu çok severim:)karnabarla birleşince de eminim çok lezzetli olmuştur kızarmış hali harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ayyyy ayyy
ne de güzeller yaparmış benim canım
ellerine sağlık
:)))))

Unknown dedi ki...

beşamel sos ve kaşar peynir uyumuna bayılıyorum ellerine sağlık
sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bayılırım.Nefis görünüyor,ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

ozlemhan dedi ki...

Offf harika görünüyor ben herzaman çok sevmişimdir başemel soslu tarifleri.Ellerine sağlık canım.

kurabiyeevim dedi ki...

Tarifinizi alıyorum.. Yarın da hemen yapıyorum..:) Ellerinize, Emeğinize sağlık..
Sevgilerimle...

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık canım bizde pek tüketilmez karnıbahar ama şuan okadar güzel görünüyoki denemem lazım

mutfagabuyrun dedi ki...

sanırım karnıbaharın enngüzel görüntüsü bu canım.nefis olmuş nefiss.ellerine sağlık.sevgiler.

birincisin dedi ki...

Güzel görünüyor,ellerine sağlık..Selamlar:)

Unknown dedi ki...

Merhaba :-) Blog dünyasinda yeniyim...
Blogun cok hosuma gitti izleme listeme aldim..

Sende buyur gel istersen

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım; karnabahara bayılırım, seninki,de çok leziz görünüyor,ellerine sağlık,sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

benim ogluslarim karnibahari sadece bu sekilde yer,bende gecen yapmistim,yayn sirasini bekliyor

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım bende bu haliyle çok severim karnıbaharı, Allah.a emanet ol.görüşmek üzere

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım:) nefis görünüyor karnıbahar:)
mutlu günler:)

anne eli gibi dedi ki...

karnıbaharın en sevdiğim halidir,ellerine sağlık.
iyi haftalar...

Gönülünce dedi ki...

Beşemel ve karnabahar ikilisine bayılıyorum sıcak iken hımmm nefiss....Elleriniz dert görmesin...
Sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Nefis bir tat olduğu kesin..Görüntüye ise denebilecek hiç birşey yok Gülcancım. Ellerine sağlık..

Dilek Mutfakta dedi ki...

ne kadar güzel bir görüntüüü bayıldım ellerinize sağlık,sevgiler...