23 Ocak 2012

FISTIK EZMELİ KURABİYE ♥♥ erdnusscreme plätzchen

FISTIK EZMELİ KURABİYE               erdnusscreme plätzchen

 



malzemeler
  • 1 su bardak fistik ezmesi (icersinde dise dokunur fistiklarda var )
  • 200 gram pudra sekeri
  • 200 gram margarin
  • 1 su bardak nisasta
  • Yarım paket kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane yumurta
  • alla bildigi kadar un
Hazırlanışı:


  • Kabımıza fistik ezmesini 1 tane yumurtayi ve tere yagi katip iyicecirpin  .
  • Diyer malzemeleride katip unu yavasca icersine yugurdukca ilave edinKurabiyelerinizin seklini istediginiz  gibi verin .
  • Ben üzerlerine et döveci ile bastirip seklini verdim
  • Biz bu kurabiyeyi cok sevdik  Fırında 170 derecede hafif pembeleşene kadar pişirin.
  • Ben bizaraz fazla birakmisim firinda .

13 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
kurabiyelerin nefiss:))

LeylaK dedi ki...

fotoğraflar çok hoş, kalıbı çok beğendim :) ellerine sağlık nefis olmuş.

Leyla'nın Kahve Dükkanı

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
bu ne güzellikler
ellerine sağlık.
:))))))))

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,fıstık tadı da ne yakışmıştır,kurabiyelerine..Üzerlerini tamda neyle yaptığını merak ederken et dövmeci bastırdığını okudum,iyi fikirmiş:)güzel görünüyorlar..Sevgiler:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika görünüyor ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

off en sevdiğim görüntü.Ellerine sağlık ,afiyet bal şeker olsun :)

pastabahçem dedi ki...

çok leziz görünüyorr emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık kurabiyeye hiç bir zaman dayanamam afiyetle
sevgiler

lavantalimon dedi ki...

çok güzel tarif ellerine sağlık:))

lezzet sefasi dedi ki...

nefisss gorunuyor kokuus buraya kadar geldii
Sevgiler
Sefa

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık bereketı bol olsun.

nursen dedi ki...

Gülcanım ellerine sağlık,belli ki ağızda dağılıveren bir kurabiye olmuş,Afiyt şeker olsun :)
Sevgiler

sare dedi ki...

Gülcancım, ne güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.
Geçenlerde bende fıstık ezmeli bir kurabiye yapmış ve yayınlamıştım. Beklediğimden daha güzel oldu.
Sevgili Gülcan, ne kadar üreticisiniz, hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor.
Çok sevgiler, canım.