5 Şubat 2012

findikli bademli kurabiye tarifi




malzemeler
  • 250 gram margarin
  • 1 tane yumurta
  • yarim du bardak kabuksuz badem cekilmis
  • yarim su bardak kabuksuz cekilmis  findik
  •  yarim su bardak pudra sekeri
  • yarim su bardak nisasta
  • aldigi kadar un
  • 1 tatli  kasik kabartma tozu
hazirlanisi
  • Hamurunuz  cok yumusak olmasin biraz sert .
  • Ununuzu malzemenin üzerine yavas yavas ekleyip derin bir kabin icersinde hamurunuzu yugurun .
  • Hamuru 3 parcaya bölüp merdaneyle acip seklini verin .
  • Ben oklava gibi uzunlamasina hamuru tezgahin üzerinde yuvarlayip bicakla kestim .
  • 175 derecede pisirin pembelesinceye kadar .
  • Soguyunca üzerlerine pudra sekeri eleyip servis yapin .
  • Afiyetler olsun .

15 yorum:

Unknown dedi ki...

kurabiyeler harika,yanında mis gibi kahve ile ne güzel olur.elinize sağlık.

mintinin dünyası dedi ki...

canım benim bu ne leziz bir görüntü.ellerine sağlık diyorum ve sevgiler gönderiyorum

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgilerimle

mavilale dedi ki...

ellerine sağlık canım ben bademi çok severim misafirlerime deneyeceğim inşallah

özlem dedi ki...

ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis nefisssss.ellerine sağlık cnaım.afiyet bal olsun.sevgiler.

Dely dedi ki...

Una receta muy original y deliciosa.
Un besín.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım:) iki nefis lezzet bir arada:)

lezzet sefasi dedi ki...

Gulcan bu ne guzel bir goruntu boyle, Ellerine saglik

LEZZETİKRAM dedi ki...

num num num ,ne de güzel görünüyorlar ,ellerine sağlık

kurabiyeevim dedi ki...

Ellerinize sağlık.. Harika bir görüntü.. Sevgilerimle..

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Ikiside birbirinden güzel olmuslar , ellerine saglik...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

bademli kurabiyenden aldım bir kaç tane haberin olsun.sevgilerimle...emeğine sağlık...

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla fındıklı bademli kurabiye yazıyor ama malzemlere fındık yazmamışsın.bedem yoksa fındık fındık yoksa bademmi koyacağız yoksa eksikmi yazdın?

Unknown dedi ki...

Canim yarim su bardak findik da giriyor hamura ben yazmayi unutmusum tesekkürler .