14 Mart 2012

basmati pirinc pilavi


malzemeler
  • 2,5 bardak pirinc
  • 4 su bardak su
  • 3 tatli kasik tuz ot (Vegeta baharati )
  • 2 yemek kasik tere yag
hazirlanisi
  • Pirinci ayiklayip nisastasi arilan deyince suyunu degistirip süzgecde süzdürün.
  • Teflon tencereye yag koyup pirinci 2-3 dakika karistirarak kavurun .
  • Tuzotu ve 4 bardak suyu ilave edin icersine .
  • Kaynamaya baslayinca tencerenin altini isi ayarini altini kapatin .
  • Kapagi kapali bir sekilde suyunu yaklasik 20 dakika bu sekil dursun .
  • Tane tane afiyetler olsun .

10 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

çoookk güzelll buu tabakkk:))
gülcancım,bu benim öğle yemeğim olabiliri mii???
:)))
bayıldımmm...
emeğine sağlık canım..
muhabbetle..

bırtutamkekik dedi ki...

görselleriniz beni ciddi anlamda etkiliyor:)
dana önce söyledim mi bilmiyorumm..
tutuklu kalıyorum sayfanızda resmenn:))
sevgiler canım..
emeğine sağlık..

Mutfaknotlari dedi ki...

bende severim bu pirinci eline sağlık gülcancım

ihlamurcum dedi ki...

Görüntü çok çekici, basmati pirinci fırında çok kullanırım.Elinize sağlık

pembe kekik dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık.Sevgiler:)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım değişik bir kokusu varmıs diye biliyorum bu pirincin ama yanlış da olabilir tabii:)
ellerin dert görmesin..
sevgiler..

Tazekahve dedi ki...

Nefis görünüyor her zamanki gibi canım ya :) Ellerine sağlık öpüldün :)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

afiyetler olsun canım

Peygamberim İzinden dedi ki...

Evet gerçekten tane tane görünüyor ellerinize sağlık..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık hayatım
mmm çok parlak olmuş
:)))