15 Nisan 2012

Cevizli-Erikli çikolata

Bu cokolatali erik tatlisini Yunanistanli bir arkadasim Kirisa is yerine yapip getirdi o bademli yapmisti .Ben ceviz kullandim ve hindistan cevizi ve antep fistigina beledim .
Cok güzel bir tatli olarakda bayramlarda cikolata olarakda servis yapabilirsiniz .















malzemeler
  • erik kurusu , hurma veya kayisi kurusu (ben sadece erik kulandim )
  • ceviz
  • 200 g sütlü cikolata pastalarin üzerine kulanilanlardan ( Vollmilchkuvertüre )
  • hindistan cevizi
  • antep fistigi
hazirlanisi
  • Bu erikler kurutulmus ama yumusaklardi ortadan acip cevizle doldurup kapatin.
  • Bir kasenin icersine cikolatayi bölüp koyun .
  • Tencereye yarim su bardak su koyup kaseyi ortasina yerlestirin bu sekilde karistirarak cikolatayi eritin orta hateste  .
  • Erikleri bir cikolataya batirip ister antep fistigina isterseniz ceviz veya badem kiriklarina batirip bir firin kegidinin üzerine siralayip balkonda sogumaya birakin .
  • Cok güzel bir tatli kolay ve cok da sunumu hos bir tatli uzun sürede muhafaza edebilirsiniz .
  • Saklama kabinda soguk bir yerde .
  • Afiyetler olsun

8 yorum:

Şirince Tatlar dedi ki...

mmm harika görünüyor, hem de çok besleyici..çocuklar için birebir mutlaka denemek istiyorum eline sağlık canım..

seherinörgüleri dedi ki...

Ellerine saglik hemserim cok nefisler,bir kac tane aliyorum ,iyi gecelerrrrrrrr

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok iştah açıcı görünüyor.
Sevgiyle kal.

buzlubadem dedi ki...

Kuru meyveli çikolatayı çok seviyorum, ellerine sağlık :)

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Çikolata oldu mu kana sular durur benim için, canım hem besleyici hem enerji dolu bir tarif ellerine sağlık. Sevgilerimle...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Öğle yemeğinin üzerine nasıl güzel giderdi ellerine sağlık canım güzel yorumların içinde teşekkür ederim sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım
meyveyle hem hafif ve lezzetli
:))

Unknown dedi ki...

Gülcancigim, senin de arkadasinin da ellerinize saglik güzel kardesim... Sevgilerimle,