23 Nisan 2012

MAKARNA SALATASI

Makarna Salatası  TAVUKLU MAKARNA SALATASI





malzemeler
  • yarim kilo makarna
  • 2 tane tavuk göğsü
  • yarim su bardak haslanmis bezelye
  • yarim su bardak haslanmis misir
  • salatalik tursusu 4-5 tane
  • 1 tutam dere otu
  • 1 tane dolmalik  kirmizi biber
  • 3 yemek kasik mayonez
  • 1 kilo süzme yogurt
  • 100 gram ciy kirema 
  • tuz
  • 2 ciye sarimsak
hazirlanisi
  • Makarnayi ilk önce haslayip suyunu süzdürün .
  • Tavuk etinide bir baska tencerede haslayip suyunu süzdürüp soguyunca dilimleyin.
  • Mayanez ,yogurt ve ciy kiremayi bir güzel cirpin.
  • Ben misir ve bezelyenin konservesini kullandim sudan gecirtip güzelce suyunu süzdürün .
  • Salatalik tursusunu kücük küp ,küp dograyin .
  • Biber kirmizi dolmalik biber kullandin kücük küp ,küp dograyion .
  • Sarimsagi soyup ezin icersine tuz ve dere otunuda yikayip dograyip katip bir karistirin .
  • makarnayi katin yogurtlu karisimin icersine bir karistirip servis tabagina alin .
  • Üzerine misir ve kirmizi biberleri döküp servis yapin .

12 yorum:

*mehtap dedi ki...

makarnacı geldi.Çok seviyorum ve bu salatada nefis görünüyor.Eline sağlık.

Mutfak Dili dedi ki...

Salta muhtesem gozukuyor eline saglik olsun canim..

sevimin sayfasi dedi ki...

mmmhhh makarna olsun cig olsun coook severim cok... ay kalkip makarnami yapsam... cok istah acici duruyor, ellerine saglik canim

made in funda dedi ki...

RESİM ÇOK CANLI ÇIKMIŞ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim ben bu salatayı cnaım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Özgür Tatlar dedi ki...

karnim tok,simdi sofradan kalktim ama ellerine saglik gorunce karnim acikti.

Unknown dedi ki...

offf görüntü süper ellerine sağlık sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerine saglik..nefis gozukuyor

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım harıka olmus cok sık yaptıgım ve cok sevdıgım bır salata

anne eli gibi dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,TAVUKTA AYRI BİR LEZZET KATMIŞTIR.

LaMa dedi ki...

bayilirim makarna salatasina ama bunun goruntu de ayri guzel....

ihlamurcum dedi ki...

Resim çok cezbedici, uzun süredir hamur yemedim.Hele makarnaya 1 aydır hasretim.Diyetim bitsin, derhal yapıyorum.
Elinize sağlık.