10 Mayıs 2012

Amerikaner

                                        Amerikaner 




malzeler 
  • 125 gram margarin
  • 3 tane yumutrta
  • 1 tutam tuz
  • 500 gram un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 175 gram toz seker
  • 1/4 litre süt
üzerininin glasuru icin malzeme
  • 1 paket sert biter cikolata 200 gramlik
  • pudra sekeri 1 su bardak  ,yarim limon suyu
hazirlanisi
  • Tüm malzemeyi derin bir kabin icersinde mikserlen cirpin .
  • Hamurunuzu kasikla tepsiye firin kegidinin üzerine 2 ser yemek kasik koyup aralikli 180 derecede pisirin.
  • Amerikaneleri soguyunca ters cevirin.
  • Pudra sekerive limon suyunu cirpip üzerine sürün.
  • Cikolatali isterseniz cikolatasi eritip üzerine sürün.
  • Afiyetler olsun .

14 yorum:

Unknown dedi ki...

çayımın yanına istiyorum ben bu tatlıdan .nefis görünüyorlar canım...afiyetler olsun...

Unknown dedi ki...

çok lezzetli görünüyor.€llerinize sağlık.Limon birz ekşi bir tat vemiyor mu.

seherinörgüleri dedi ki...

ellerine saglik canim,gece gezmesine ciktim,sevgilerimi birakiyorum

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık, hayırlı cumalar..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım gülcanım neler yapmışsın ben yokken yutkundum canım
ellerine sağlık
:)

Sonu garanti tarifler dedi ki...

çok nefis gözüküyorlar canım.ellerine sağlık...

YELDA dedi ki...

görüntü müthiş tadıda öyledir eminim
ellerinize sağlık

peynir hösmelimi dedi ki...

Harika olmus gülcancim.Ellerine saglik.
En kis zamanda bende yapmaliyim.
Sevgilerle.

Pasta sarayim dedi ki...

Evet harika görünüyorlar,ellerine saglik canim.Bende yarin kahve saatimde bir tane alirim icinden:)Sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bu nasıl bir görüntüdür böyle:)) harikasın seeen:)))
sevgiler

ÖZLEMCE dedi ki...

bu tarifi daha önce görmedim,paylaşımın için teşekkürler..
ellerine sağlık

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglik.dokturmussun yine.senin tariflerin tam tutuyor.sevgiler,

ihlamurcum dedi ki...

Ben bunun tadını çok merak ettim, hemen denemeliyim.Nefis...

Adsız dedi ki...

yahu bı Allah'ın kuluda denedikten sonra mesaj yazsın!! denicem,denemeliyim...ben denenmiş mesajları okumak istiyorummm:(