13 Mayıs 2012

Schoko-Brownies ... cikolata browni




Kekin malzemesi
  • 250 gram un
  • 150 gram toz seker
  • 4 tane yumurta
  • 125 gram tere yagi
  • 150 gram cikolata sert cikolata
  • 100 gram sert sütlü cikolata
  • yarim paket kabartma tozu
  • 120 gram badem
  • 2 yemek kasik kakao
üzerine cikolatasi cin malzemeler
  • 200 gram sert cikolata
  • kabuksuz findik
hazirlanisi
  • Yumurta ve  tereyagi cirpin.
  • Badem kabuksuz olsun rondada kiyip katin malzemenin icersine .
  • Cikolatayi kiyip bir tencereye eritin  tüm malzemeyi eritmis oldugunuz  cikolatayida ilave edip cirpin yumurtali karisima.
  • 100 gram sütlü cikolata  yi icersine dograyin ve kasikla bir karistirin
  • Önceden isitilmis 180 derecede pisirin .
  • Kek firindan cikinca sogusun.
  • 200 gram sert  cikolatayi eritip kekin üzerine sürün .
  • Ben keki dilimleyince cikolatayi sürdüm .
  • Birer tane kabiksuz findik koyup servis yapin .
  • Cok güzel bol cikolatali bir kek

13 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

anneler gügnünü kutlamaya ugramistim,tatlin beni mest etti. Yani bu satte insanin önüne böyle harika cukulatali birde,yok almayayim. Valla midem reflüm azmis durumda.anneler günün kutlu olsun gülcanim iyi geceler

Adsız dedi ki...

yummmy3 ....

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika görünüyor ,tarifi aldım izninle canım ,ellerine sağlık :)

Sonu garanti tarifler dedi ki...

hımm yanında kahve isterim ben.ellerine sağlık canım sevgiler...

marifet ellerimizde dedi ki...

canım hayran kalıyorum yaptıklarına:)))))))))))ellerıne saglık.....

Pembe Tatlar dedi ki...

Daha önce senin bademli brovni tarifni yapmıştım bak şmdi bunuda denemem lazım ellerine sağlık canım :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Bu kadar şık görünen birşeyin lezzetsiz olması mümkün değil Gülcancım:) Ellerine sağlık..

sevil şahin dedi ki...

canım ellerine sağlık afiyet bal olsun

made in funda dedi ki...

çok ama çooooook güzeller canım.bir dilim aldım bile çayımın yanına....ellerine sağlık..

Gurme Şirine dedi ki...

davet sofralarına bayılıırım...
herşey harika görünüyor...
valla gözüm gönlüm açıldı...
hepsinden 1 er tane alıyorum...
miiiis miiiis...
kim yaptıysa ellerine sağlık...
kocaman sevgiler...

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Şahane olmuş ellerine sağlık canım..

ihlamurcum dedi ki...

Sabah sabah tam türk kahvemi yudumlarken ...bu güzellik nerden çıktı.Yok ben bunu bugün yapayım, hazır badem tozumda varken.Elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

slm.sert cikolata dediginiz blockschokolademi oluyor ??tskler