10 Haziran 2012

etli sehriye pilavi



malzemeler
  • 2 su bardak arpa şehriye
  • 3,5 su bardak tavuk suyu
  • 2,5 yemek  kaşık  tereyağ
  • tuz ,kara biber
  • 1 tane tavavuk
hazırlanışı


  • Ilk önce tavuk haslayip etini didikleyin suyunuda bir süzgecden süzdürün icersine bu tabuk suyunu kulanin 
  • 2 yemek kasik sehriyeyi ilk önce tereyagda  kavurun hafif pembelisinceye kadar.
  • içine arpa şehriyeyi, baharatları ekleyip karıştırın. 
  • Tavuk etlerini icersine bir karistirin.
  • Tavuk suyu yada normal suya bulyon ekleyerek şehriyeler suyunu çekene kadar pişirin.  Tencerenin kapağını kapatın demlenmeye bırakın.


8 yorum:

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ dedi ki...

iş te güzel bi akşam yemeği .Ne yapayım derdinden kurtuldum.TEŞEKKÜRLER.Müsait olanları siteme beklerim.http://www.petraistanbul.com

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ dedi ki...

Selamün aleyküm sevgili kardeşler şu günler de neyi nereden alaçağımızı şaşırmış durumdayız.ben de uzun araştırmalar sonucu PETRA ÜRÜNLERİ diye bi firmanın ürünlerini kullanıyorum.Ürünler çok kaliteli ve güvenilir bu firmada satış temsilciliği yapıyorum.http://www.petraistanbul.com sitesini kurdum site üzerinden TÜRKİYE ve AVRUPA üzerine satış yapıyorum .ÜYELİK YAPIYORUM http://www.petraistanbul.com sitem de misafirim olurmusunuz?

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyor pilav.şehriye pilavınıda çok severim ellerine sağlık bende bloğuma beklerim:)

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ-tıklayınız dedi ki...

herkeşe tavsiye ederim .çok hafif ve lezzetli. denedim çocuklarım çok beğendi .gülcan hanıma teşekkür ediyorum .yapanlara da afiyet olsun .

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,lezzetli görünüyor:)sevgiler:)

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın elıne sağlık nefıs görunuyor pılav

PETRA SEPETİ-tıklayınız dedi ki...

HIMMM LEZİZ OLDU ARKADAŞLAR MUTLAKA DENEYİN

seherinörgüleri dedi ki...

Hayirli ramazanlar canim,merak ettim görünmedin,insallah iyisindir.