9 Haziran 2012

Hindistan Cevizli Kurabiye





malzemeler
  • 250 gr margarin( oda sıcaklığında yumuşak olacak)
  • 2 yumurta(sarısı içine,beyazı dışına)
  • 1 çay bardak sıvı yağ
  • 2 çay bardak pudra şekeri
  • 4 yemek kaşığı hindistan cevizi ( hamuru için)
  • 4 yemek kaşığı hindistan cevizi (üstü için )
  • 1 paket kabartma tozu.
  • 1 su bardak bugday  nisastasi
  • Aldığı kadar un
hazirlanisi

  • Hamuru için olan malzemelerimiz güzelce karıştırılır hamur yugrulur
  • Cevizden biraz daha kücük yuvarlayin kurabiyeleri .
  •  Önce yumurta akına sonra bolca hindistan cevizine bulanır.
  • Önceden isitilmis firinda 175 derecede pişirilir.

11 yorum:

petra ile sağlıklı yaşam dedi ki...

süperrr http://www.petraistanbul.com tıklayınızzzz

YELDA dedi ki...

ellerinize sağlık, bende bugün kurabiye yapmıştım ama her gün yapsamda yesemde bıkmam sanırım :))

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik güzel kardesim... Sevgilerimle, öpüyorum yanaklarindan.

Unknown dedi ki...

benim çok sevdiğim kurabiye tariflerindendir.ellerine sağlık canım...

Nurşen Aksoy dedi ki...

mımm nefis görünüyorlar..Çayımın yanına bir tane alabilirmiyim..sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ellerine sağlık. Bende severek yaparım bu kurabiyeyi.

sevgiler

Unknown dedi ki...

istanbuldan merhaba:)
bu kurabıyeyı bende cok severek yaparım çok lezzetlı oluyor ellerinize sağlık..

servis dedi ki...

Bloğunuzda ki paylaşım ve yorumların takipçisi olduk, bunun için sizlere teşekkür ederim. stor

perde
olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

essra dedi ki...

şimdi fırından çıktı..iftara bakıcaz

bircanın renkli dünyası dedi ki...

Çok güzel.gözüküyor biay.sonra evleniyorum ve eşime sizin tattlirinizdan bol bol yapmak istiyorum yardım edin bana sevgiler;)

Kurusıkı Tabanca Modelleri dedi ki...

Teşekürler, Çok güzel paylaşımlarınız var. Blogtaki yazılarınızı izliyorum. kurusıkı silah modelleri diye bir sitemvar yazılarınızı burdada paylaşmak isterim.