21 Nisan 2014

KEK TARiFI

cikolatali kek k tarifi
 
 
malzemeler
  • 200 gram toz seker
  • 100 gram ay cicek yag
  • 1 su bardak yogurt
  • 1 paket kabartma totu
  • 1 tane vanilya seker
  • 4 tane yumurta
  • aldigi kadar un  yaklasik 200 gram
  • 2 yemek kasik nutella
  • 2 yemek kasik kakao
  • 100 gram badem
  • 2 yemek kasik damla cikolata
üzeri icin malzemeler
  • 150 gram sütlü blok cikolata
  • 1 yemek kasik süt
  • yarim yemek kasik tereyag
  • sekerlemeler
hazirlanisi
  • yumurtayi sekerle birlikde cirpin .
  • Un ve kabartma tozunu en son ilave edin unu ben kivamina yarladim koyu akici bir kek hamuru kivamimi elde edin.
  • Tüm malzemeyi iyice cirpin un ve kabartma tozunuda katip devam cirpin.
  • Kalibinizi yaglayip unlayin kek hamurunu icersine döküp 175 derece firinda pisirin.Kekiniz firindan cikinca 15 dakikadar sogusun
  • Üzeri icin bir tencereye 1 su bardak kadar su koyun bir kaseyede cikolata ,süt ve tereyagi koyup yavas yavas erimesini saglayin dikkat edin tenceredeki sudan cikolataya kacirmayin.
  • Kekin üzerine sürün ben sekerlemeler döktüm isterseniz cebiz badem gibi kuru yemislerlede süsleye bilirsiniz
  • Afiyetler olsun.
     
  •  
     


8 yorum:

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok yoğun çikolatalı harika bir kek sevgilr...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ellerine saglıkkkkk



cekılsım var beklerım sevgıler*-*

ilhan dedi ki...

Hem tarif hem de görüntü nefis. İzleyiciniz olunamıyor. Ayarlardan blog adınızı değiştirip tekrar düzeltin. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık ablacım.ben kuzen hatice nasılsınız görüşemedik ne zamandır özledim kendine iyi bak öpüyorm.

online mutfak dedi ki...

Siteniz çok başarılı ilgiyle takip ediyorum
Çay Makinesi
Çay Makinası
Sanayi Tipi Çay Makinası
Çay Kazanları

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcan, kek nefis görünüyor.
Hayırlı Kandiller...

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Merhabalar, ben Duygu.
Sizin bloğunuza yeni rastladım daha. Çok güzel tarifleriniz var.
Benim de bir yemek sitem ve facebook sayfam var.

Eğer izniniz olursa web sitemde sizin tariflerinizi de yayınlamak isterim, sizin sitenize link vererek.

Facebook sayfamda da tarifleri yayınlarken sizin facebook sayfanızın linkini vererek teşekkür yazısı yayınlıyorum. Sizi tanıyan insanların sayısı da böylece artmış olacaktır.

Kabul ederseniz çok sevinirim

İncelemek isterseniz

web sayfam: www.yemektarifleri-sitesi.com


Sevgiler.