6 Temmuz 2014

fasulye kızartması tarifi

Malzemeler
  • 1 kilo fasülye 
  • 2 yemek kaşık un
  •  2 yemek kaşık mısır unu 
  • 2 tane yumurta 
  • 150 gram kadar çiy krema 
  • tuz 
  • karabiber 
  • mısır unu yaklaşık bir küçük kase bağlamak için

Hazirlanişi 
  • Fasulyeyi ben tuzlu suda yaklaşık beş dakika haşladim
  • Haşlayın sonra soğuk sudan geçirin.
  • Başka bir kabin içersinde yumurtayı iyice bir çırpın diyer mazemeleride katip devam cirpin kirep kivaminda olmali.
  • Tavanı içersine ayçicek yag katip kizinca ilk önce çirpmiş oldugunuz karişima sonra misir ununa batirip kizgintavaya siralayip kızartın 
  • Bu tarifi ilk kez denedim ve ben çok beğendim afiyet şeker olsun hepinize hayırlı ramazanlar.



2 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Fasulye turşusunun kavurmasını biliyordum ama tazesini hiç duymamıştım.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Vallahi muhteşem. Ben de kavurmasını, sevgili dünürümden tadıp çok sevdim ama kızartmasını bilmiyordum. Mutlaka denemeliyim:)Ellerine sağlık.