18 Ocak 2011

Kuru Poğaça

Kuru Poğaça



malzeme
  • 4 Su bardağı un
  • 1 Su bardağı beyaz peynir
  • 2 Su bardağı tereyağ
  • kıyılmış maydanoz
  • 1 Çay kaşığı karbonat
  • 1 Yumurta
  • 1 Bardak su
  • Tuz
  • 1 Tatlı kaşığı şeke
hazirlanimsi
  • Unun ortası havuz gibi açılır,
  • Yag yumuşak olsun  ortaya konulur .
  • Suyun icersine karbonat, tuz, şeker koyup eritip eklenir.
  • Yavaş yavaş hamur haline getirilir.
  • Yuvarlak yumak ,beze edilir.
  • Pitzza kesergibi kesilip kenarlarinaİçine bir çay kaşığı peynirli iç konur  rulo yapin.
  • Üzerlerine yumurta sarisi sürün.
  • Tepsiye siralayip ilik ortamda 10 dakika kadar bekletin.
  • Önceden isitilmis  firinda 175 derecede pisirin.

11 yorum:

aysun dedi ki...

nefis görünüyorlar kesin deniyeceğim ellerine sağlık...

Pembe Tatlar dedi ki...

Elelrine sağlık canım....

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Poğaçalar harika görünüyor

Narince dedi ki...

Gülcan kuruvasan gibi duruyor senin poğaça. Ellerine sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Tarifkolik - Öznur dedi ki...

Merhaba canım harika görünüyor eline sağlık..

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba gulcancigim nasilsin?pogacalarin cok nefis gorunuyor ellerine saglik afiyet seker olsun himmm birtanesini alip gidiyorum cayimla yiyecegim kibristan kucak dolsusu sevgiler:)))

Unknown dedi ki...

Poğaçalar nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.Afiyet olsun.sevgiler...

Avrupa'da yasam dedi ki...

arkadasim benim,görüyorum ki hic bos durmuyorsun.ellerine saglik.bu pogacanin tarifini hep ariyordum.kat kat nefis oluyor.öpüldün canim.selamlar

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine sağlık poğaçalar enfes olmuş şimdi çayımın yanına olsa ne iyi olur du :))

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, yine sahaneler döktürmüssün... Ellerine saglik... Bir tane aliyorum poacandan... Sevgilerimle öpüyorum tatli yanaklarindan...