19 Ocak 2011

Zebra peynir pastasi ((( Zebra Käsekuchen )))

Zebra peynir pastasi ((( Zebra Käsekuchen )))





malzemeler tabaninin hamuru  icin
  • 125 gram margarin
  • 50 gram toz seker
  • 1 tane yumurta
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 300 gram un
peynir kisminin malzemesi
  • 125 gram margarin ve ya tere yag
  • 5 tana yumurta
  • 250 gram toz seker
  • 750 gram  MagerQuark (  türkcesi süzme yogurt  veya labne peynir)
  • 1 paket vanilya puding tozu kaynatilip yapilanlardan
  • 3  yemek kasik kakao
hazirlanisi
  • Margarin,un ,seker,yumurta ve kabartma tozu bir kabin icinde yugrun.
  • Yuvarlak kalip veya borcamin icersine elinizle tabani ve cemberini bastirtarak hamurla kaplayin.
  • Firini önce den acin isinsin.
  • Kakao haric tüm malzemeleri mikserle cirpin .
  • Yarisini ayirin baska bir kabin icersine.
  • Ayirdiginiz peynir kivaminin icersine kakao katip cirpin .
  • Kalibin tam ortasina 1 kepce kakao ludan baska bir kepce ile beyaz peynirli harcinizdan katip sirayla devam edin harciniz bitendegince.
  • Firin ayari175 derece olsun önceden isitilmis firina kalibinizi sörün.
  • Yaklasik 45 dakika pisirin .
  • Elinizle orta yerini üzerini hafif bastirin serlestiyse pismistir.
  • Ben bu nefis pastayi ilk kez denedin .
  • Daha önce peynir pastasi yapmistim zebrali ve bu tarifi ilk kez bir internet sayfasindan aldim .http://tatllar.blogspot.com/

12 yorum:

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık harika bir cheesecake tarifi bu bayıldım sevgiler...

Dely dedi ki...

Ummm, que rica se ve esta tarta y además de queso que son mis favoritas. Muy original.
UN besín.

Limon çiçekleri dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor..

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım sevgiler...

hanife dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor peynirli tarif hiç denemedim afiyet şifa olsun

sarkaç dedi ki...

Zebra Kek'e harika bir yorum katmışsınız.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok değişik olmuş canım elelrine sağlık....

Unknown dedi ki...

Canim benim, sen neler yasamissin... Ben de neden bu kadar ayri kaldin blogundan diye düsünüyordum... Basin sagolsun, mekanlari cennet olsun... Rabbim sizlere uzun ömürler versin... O aciyi bilmez miyim? Ben 14 yasinda babami, 6 yil önce de annecigimi kaybettim... Babam icin alistim diyebilirim ama annemin vefati dün gibi aklimda.... Insanin ici aciyor adeta... Anlatilamaz bu aci, üzüntü, ancak yasayan bilir... Bu yüzden yürekten paylasiyorum acini.... Bu aralar biraz kosusturmacadayim, seni en kisa zamanda arayacagim... Cok öpüyorum gül yanaklarindan...

kalpkurabiye dedi ki...

canım hep kek olarak bilirdik ya:)
bu haline bayıldım ellerine sağlık:))

minimutfaktan dedi ki...

Görünüşü çok güzel eminim lezzetide öyledir ellerine sağlık.

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık çok da güzel kabarmış
sevgiler..

zeynep çeyiz evi dedi ki...

ıspanaklı revani,zebra kek ikiside harika ellerinize sağlık sevgiler)))