21 Nisan 2010

Firinda patlicanli köfte

PATLICANLI KÖFTE


Köftesi icin

  • 500 gr kıyma
  • 1 tane sogan
  • maydonoz
  • 1 dis sarimsak
  • 1 yemek kasik domates salcasi
  • tuz
  • karabiber

hazirlanisi

  • Köfte nizi iyice yugurup 15 dakika buzdolabinda üzeri kapali dinlenmeye birakin.
  • Harcinizda küçük köfteler yapın.
  • Tepsinize 1 patlıcan 1 köfte şeklinde dizin .
  • Üstünede kücük dilimlenmis tereyag parçaları serpin
  • 160 derece yavas yavas pisirin.
  • Bu nefis köfteleri bizim icin Fatma Yeniceli ablam unnaya gezmeye gittik hafta sonu hazirladi .

19 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

oo masallah ne de guzel olmus ellerine saglik arkadasim.
evde de bir suru patlican var bende boyle degerlendireyim en iyisi.hem degisiklik olur.
bir de birsey soracagim patlicanlari cig olarak dizmeden,hafifce yagda kizartip oyle koysak nasil olur?

umutluhayat dedi ki...

patlıcana alerjim olmasa denerdim mutlaka harika olmuş

Federica Simoni dedi ki...

bellissimo questo piatto!

ebru dedi ki...

patlıcana bayılıyorum. Ah şimdi burda olsada yesek dedirten bir yemek...
Ellerine sağlık....

aleyna dedi ki...

gülcanım nefis görünüyor.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Amaninnn... yoksa aksam yemegine bu tepsi mi var sofrada.... Ay ben daha birsey hazirlamadim... Gel de simdi bu güzelligi görpnce ne hazirlayacagini bil... Üfff evde patlican da yok ki... Olsa da senin gibi yapabilecegimi sanmiyorum.... Eger birgün birarada olma sansimiz olursa, ben de bu yemekten istiyorum.... Sevgilerimle, afiyetler olsun...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ne kadar hoş olmuş,çekim ve estetik harika,ellerinize sağlık,bende en yakın zamanda yapacağım,işallah sizinki kadar güzel olur.Sevgilerrr.Öptüm....

Adsız dedi ki...

doğunun patlıcanlı kebabı galiba.patlıcan ve et birbirlerine çok yakışıyorlar..çok güzel görünüyor:))afiyet olsun...

GÜL dedi ki...

ilk kez gördüm bu yemeği eline sağlık

NiLaY dedi ki...

hairka görünüyor, kesinlikle deniycem bu tarifi, teşekkürler :) sevgiler..

Tümay Öztürk dedi ki...

Waaw fotoğraf çok güzel duruyor. Patlıcan delisiyim. Kesinlikle deneyeceğim! Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Canim benim patlican zaten cok cabuk pisiyor o yüzden gerek yok .Bende hic önceden kizarttip denemedim.

Unknown dedi ki...

Allah diyorum resmen bittim ellerine sağlık

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Harika bir goruntu vallahi, ellerine saglik!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) dedi ki...

woooow ce bine arata!!!!Felicitari!!!!

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Görüntü süper. Patlıcanın kızartılmaması ayrı güzel, kızartma yapmak bana bazen zor geliyor. Ellerinize sağlık, afiyet olsun. Sevgiler.

Gamze Konuk dedi ki...

Patlıcan ve köfte ne kadar yakışıyor birbirine değil mi hele siz daha da yakıştırmışsınız
Ziyaretiniz ve güzel mesajınız için teşekkür ederim..Takipteyim...

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim hafta sonu bende de vardi patlican kebabi, harika olmus ellerine saglik, Gülcancigim, selamlar...