1 Ağustos 2010

Fırında Peynirli Köfte

Fırında Peynirli Köfte
malzeme

  • 1 kilo kiyma
  • yarim demet maydanoz
  • 1 paket köfte harci
  • 1 tane yumurta
  • 2 dis sarimsak
  • yarim cay bardak süt
  • 1 tane büyük bos kuru sogan
  • üzeri icin 200 gram beyaz peynir
hazirlanimi
  • Yumurta ve sütü cirpin.
  • Kiymayi icine ila ve edin .
  • Sogani ve maydanozu yikayip incecik dograyin.
  • Yumusak bir köfte hamuru yugurun.
  • Tepsinize föftelerinizi siralayin üzerlerine peynirinizi kesip bir er tane ister icine isterseniz üzerine ilave edin .
  • Ben üzerine peynir koydum ama icindede cok lezletli oluyor.
  • 175 derece firinda pisirin.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepinize hayirli aksamlar .Bu siralar cok yogun oldugugumuzdan dolayi bir süre ara verdim .2 hafa sonra isallah buloguma geri dönecegim.Hepinize saglik huzur dolu bir yaz diliyorum sevgiler öptüm.

umutluhayat dedi ki...

mımmmm enfes görünüyor.ellerinize sağlık

nesrin dedi ki...

Nefis olmustur. Ellerine saglik. Sevgiler...

Atike Momini Ziya dedi ki...

iyi tatiller arkadaşım. sen ne kadar da blog için özel bişeyler hazırlamadım desen de maşallahın var canısııı.. sadece yaptıklarını yayınlamak,bunun için hergün zaman ayırmak herkesin harcı değil . İşte bunun için tatili gerçek manada en çok hak edenlerden olduğunu düşünüyor ve güzel,huzurlu bir tatil diliyorum...içten sevgilerimi bıraktım, almayı unutma e mi :)

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim,
koftenin degisik halleri herzaman sevilmistir bizde,buda farkli bir tad olmus.
Muhabbetle...

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Gülcancigim güzel yorumuna tesk. ederim..Seninde her zamanki güzel tariflerinden bu sefer köftelerde harika görünüyor..Ayrica seni gazetedeki haberinle ilgili kutluyorum canim..
Sevgiler
Cali