21 Ağustos 2011

ekmek tarifi


Malzemeler
  • yarim litre ilik süt
  • tuz
  • 1 tane yas maya
  • aldigi kadar un
  • 1 tatli kasik toz seker
  • 1 yemek kasik margarin
üzerine
  • 1 yemek kasik süt
  • 2 yumurta
  • susam
hazirlanisi
  • Ilik sütü derin bir kabin icersine alin. Mayayi Sütün icersine koyup eritin .
  • Seker .margarin ve tuzu icersine ilave edin
  • Elenmis un kullanin yavas yavas hem yugurun unnu ekleyere .
  • Yumusak bir hamur elde eden degince un ekleyin kati bir hamur olmasin.
  • Hamurunuzun üzerini örtüp yarim saat mayalanmaya birakin.
  • Yumurtayi cirpin icine 1 yemek kasik kadar süt katin  .
  • Hamuru 2 ye bölün .
  • tepsinin üzerine firin kegidi koyup elinizle bastirarak acin  üzerine bir catalla veya bicakla sekiller verin..
  • üzerine yumurtanizi bolca sürün ve susam ekilepip 170 derecede pisirin.
Bu tarifimi arkadasim min etkinligine gönderiyorum  http://cafemis.com/  ve arkadsim http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/   kolay gelsin

11 yorum:

Gülcan dedi ki...

ŞİMDİ TADINA DOYUM OLMAZ EKMEĞİN KOKUSU BURALARA KADAR GELDİ ELLERİNE SAĞLIK.

Unknown dedi ki...

sıcak sıcak nefis bunlar ellerine sağlık sevgiler

YELDA dedi ki...

harika görünüyor, mis kokusu , çıtır çıtır yiyimi sanki sesler kokular buraya kadar geldi... sevgiler...

aysun dedi ki...

Bu ekmek insanı öldürür nasıl süper görünüyor nefis ellerine sağlık ...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok güzel görunuyorr ellerine sağlık canım.taze taze yenır ne guzel.sevgiler

lezzetli tatlar dedi ki...

ellerinize sağlık sıcacık ev yapımı gibisi varmı...

şirin aksoy dedi ki...

nefis..leziz..harika..bayıldım

cafemis dedi ki...

Ev ekmeği gibisi var mı,ellerine sağlık arkadaşım,bu güzel ekmeğin 124.sırada yayında,her şey her zaman gönlünce olsun,sevgiler
http://cafemis.com

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gülcancığım,peynirimi alıp ekmeği yemeye geliyorum :)sevgiler...

gelibolu17 dedi ki...

adaşım merhaba,etkinliğimize verdiğin destek için çok teşekkürler ellerine sağlık,cafemis ve ben bloglarımızda yayınlıyoruz tariflerinizi ama benim linkimi vermediğin için alamıyorum tariflerini eğer düzeltip haber verirsen seve seve alıp yayınlarım,,,,
gelibolu17 ve cafemis için ramazan lezzetleri etkinliğine gönderiyorum yazman kafidir,sevgiler,selamlar....

gelibolu17 dedi ki...

merhaba canım,çok teşekkürler,zahmet verdim kusura bakma,şimdi yayınladım tariflerini
gene bekliyorum,sevgiler,selamlar hayırlı ramazanlar...