15 Ağustos 2011

kalb kurabiyeler vanilyali

Vanilyali kurabiye


malzemeler
  • 280 gram un
  • 70 gram toz seker
  • 100 gram badem
  • 220 gram tere yag soguk
  • 2 tane vanilya sekeri
  • üzerine 1 yumurta sarisi
hazirlanisi
  • Bademler kabuksuz un gibi cekilmis olsun.
  • Bir kabin icersine un ,seker ,vanilya sekerini ,badem ve kücük parcalara bölünmüs tere yagi ekleyip yugurun .
  • Bastirarak iyice yugurduktan sonra üzerini bir güzel kapatip yarim saat buz dolabina birakin.
  • Tezgahin üzerinde hamuru merdaneyle acip kalp formla kesin
  • Üzerine yumurtanin sarisini sürün 180 derecede 15-20 dakika pisirin.

10 yorum:

Mutfak Dili dedi ki...

Kalpli olsun tatlı olsun tuzlu olsun çok seviyorum. Çünük kalbi çok seviyorum. Çok tatlı gözüküyor. İftardan sonra bir bardak nescafeyle harika olur.

Gülcan dedi ki...

BAYILDIM KALPLERE ELLERİNE SAĞLIK ADAŞIM BENİM

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çayın yanına ne güzel bir atıştırmalık olur değilmi sevgiler...

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık sevgili arkadaşım.inanılmaz leziz görünüyor.
kocaman sevgiler

GÜLSÜM dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...

xcelis dedi ki...

ellerinize sağlık afiyetler olsun kalpler nefis görünüyor

sarımutfak-hande dedi ki...

çay saati için ideal ellerine sağlık çok güzeller

olsada yesek suzan dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

badem ne güzel bir lezzet vermiştir:)) ellerin dert görmesin sevgiler

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor.Hayırlı Ramazanlar diliyorum.