23 Ağustos 2011

SUCUKLU MENEMEN


malzemeler
  • 200 gram kadar sucuk
  • 1 kilo domates
  • 5 tane sivri yesil biber
  • 3 tane kuru sogan
  • 3-4 yemek kasik ay cicek yagi
  • 2 dis sarimsak
  • 1 cay kasik kara biber
  • 1 tatli kasik tuz
hazirlanisi
  • Sogani soyup küp ,küp dograyin.
  • Sucuk ve biberi de dograyin incecik.
  • Domatesleri  kabugunu kullanmayin rendeleyin .
  • Tencereye yag katip sogan, sucuk  ve biber katip 3-4 dakika kavurun orta hateste
  • Rendelediginiz domatesleri icersine katin.
  • Tuz ve kara biberide ekleyip bir karistirip orta hateste kapagi kapali pisirin sucuklu domates yemegini .
  • Ben kaffaltida hazirliyorum Sucuklu menemen  yumurtasiz bir menemen

6 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

başlığı görünce nasıl olur ki acaba diye düşündüm ama resmi görünce hasta oldum süper bir görüntü ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım çokkk severim sucuklu menemeni ellerine sağlık öpüyorum.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

gülcancim ellerine saglik, afiyetler olsun..
hayirli geceler diliyorum..

Mutfak Dili dedi ki...

Oy Oy buna ekmeyi bana bana yenilir üstünede cacık içilir.
Afiyet olsun denilir.
Elinize saglık.

otuzundansonra dedi ki...

sahur için güzel fikir,ellerine sağlık.

xcelis dedi ki...

off nefis görünüyor her yörenin bi menemeni var işte bizimki daha bol yumurtalı ve az sulu oluyor =) ellerinize sağlık hayırlı iftarlar