7 Eylül 2011

Islak kek tarifi (( (browni ))




malzemeler
  • 6 tane yumurta
  • 1,5 su bardak toz seker
  • 1,5 su bardak süt
  • 2 su bardak un
  • 1 su bardak nisasta
  • 1,5 su bardak aycicek yag
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4 yemek kasik kakao
hazirlanisi
  • Yumurtayi sekerle beraber cirpin.
  • Yag süt ve kakaoyu katip devam cirpin.
  • Nisasta,kabartma tozu ,vanilya sekeri  ve un  katip devam cirpin.
  • Yaglanmis firin tepsisine  döküp önceden isitilmis   fırında 170 der pişiriyoruz.
  • Kekimizin üzerisi icin yazdigim malzemeyi iyice cirpin.
  • Kek firindan cikinca üzerine 2-3 dakika sonra karışımı her tarafina esit sekilde kasikla dökün.
  • Ben siyah ve beyaz cikolata kiriklari üzerine döktüm .
üzerinin sosu
  • yarim cay bardak süt
  • yarim cay bardak ay cicek yag
  • 1 tane yumurta
  • 1 yemek kasik toz seker
üzerine

11 yorum:

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

çooooooookkk güzel olmuş ellerine sağlık tarifi tuttum beğendim en kısa zamanda deneyecem seni yeni keşfettim blogunu çok beğeniyorum senide bana beklerim hoşçakal

yaseminlerim dedi ki...

Ellerine saglik canim islak keke bayilirim afiyet seker olsun sevgiler:))

Aycan dedi ki...

Çok severim.Ellerine kollarına sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik gulcan ablacim,cok nefis olmus:-)
Sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmmm süper ya uzanıp alasım geldi birini:)))
ellerine sağlık canım

umutluhayat dedi ki...

enfes görünüyor canım ellerine sağlık.sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Kekin üstünün doluluğuna bayıldım. Ellerine sağlık, sevgiler

Fatma dedi ki...

merhabalar uzun zamandir firsat bulup ziyarenizine gelemiyordum ama cok sey kacirmisim tariflerin hepsi cok guzel ozellikle cevizli cerkez tatlisi ile eksili kofteyi en yakin zamanda denemek istiyorum ellrinize saglik hayirli gunler diliyorum

Şirince Tatlar dedi ki...

oy oy oy..aman tanrım ne güzel görünüyorlar..olsada yesem:((
ellerinize sağlık valla harika görünüyor:))

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor ama sosta yumurta var.sos da pişirilmiyor.yumurta çiğ kullanılıyor.o yüzden duraksadım.

Unknown dedi ki...

Yumurtayi ilk önce cirpiyorsunuz iyice seker oldugu icin olsa gerek kesinlikle yumurta kokmuyor hic de anlasilmiyor .Yumurta katmadanda denemeklezim .