2 Mayıs 2012

hashasli cevizli cörek

                                                                hashasli cevizli cörek




malzemeler
  • 250 gram tere yag
  • 4 yemek kasik toz seker
  • 1 tane yas maya
  • 2 bardak ilik süt
  • 2 tane yumurta 
  • aldigi kadar un
ic harci icin malzemeler
  • 1 yu bardak hashas
  • 4 yemek kasik nutella cikolata
  • 1 su bardak cekilmis ceviz
  • 5 yemek kasik pudra sekeri
  • yarim su bardak ay cicek yag
  • 6-7 yemek kasik süt
hazirlanisi
  • Hamurunuzu yugurun yumusak bir hamur olsun unu yavas yavas ekleyin.
  • Harun üzerini kapatip yarim saat mayalanmaya birakin.
  • Ic hrcinin ilk önce nutellayi eritin derin bir kabin icersinde karistirin tüm malzemeyi.
  • cevizinizi dise dokuur gecirtin rondodan hashasli karisimin icersine katip karistirin.
  • Hamurunuzu 4 parcaya böyüp beze cikirtin 
  • Tezgahin üzerine yag damlatip hamurunuzu acin merdaneyle .
  • Hacinizi hamurun hertarafina sürüp rulo yapin bicakla kesin 
  • üzerine elinizin hashasha batirip sürün güzel kizarmasi icin yumurtaya gerek yok.
  • Firina sörün tepsinizi 180 derecede pisirin .

12 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

mayali hamur oldugundan yumusacik oluyor icindeki hashasla lezzetine lezzet katmissin ellerine saglik canim

marifet ellerimizde dedi ki...

of of dıyetteyım..nasılda bayılırım ben buna:()keske bakmasaydımmm aksam aksammm yaktın benııııııııııı:(super gorunuyor....ellerıne saglık canımm

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

merhaba canım şu sıralar bloğa çok zaman ayırmıyorum malesef,açmışken bloğuna bir bakıyım dedim ve çok sevdiğim haşhaşlı tarifinle karşılaştım.
afiyet olsun,ellerin dert görmesin.

ÖZLEMCE dedi ki...

bir kere yedim ve çok sevdim..Amasyadan komşum haşhaş getirdi deneyeceğim:)

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor.sevgiler.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor.sevgiler.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor.sevgiler.

Tazekahve dedi ki...

Harika gözüküyor canım ya ellerine sağlık :)

zeymurancafe dedi ki...

ben cok sevıyorm hashaşlı lezzetlerı anladıgım kadarıyla sende oyle ellerıne sağlık cok guzel olmus

sare dedi ki...

Gülcancım, gene ne güzel ve lezzetli yiyecekler yapmışsın. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Nutella da olunca tadıda garanti.
Sevgiyle kal.

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine saglikta hashasi nerden buluyorsun almanyada ben mi hic denk gelmedim .sevgiler.