20 Eylül 2010

Basmati Pirinc PILAVI MISIRLI



Malzeme
  • 3 su bardak basmati pirinc
  • 3 su bardak ilik su
  • 1 tatli kasik tuz
  • 2 yemek kasik tere yagi
  • yarim su bardak haslanmis misir

hazirlanimi

  • Pirinci yikayip süzdürün.
  • Teflon tencereye yagi katip eriyince pirincci icine katip orta ateste karistirin 2-3 dakika kadar.
  • Misiri konserve kullaniyorsaniz sudan gecirin.
  • Pirincin suyunu katip misir ve baharatinizi tuzunuda katip atesini kisin tencerenin altini kisik ateste yavas yvas pissin.

12 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Muhteşen bir görüntüsü var ellerinize,emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

Gülcan dedi ki...

mısırlı pilav hiç yemedim eminimki çok güzel olmuştur. elinize sağlık.

evatolyesi dedi ki...

Kızım mısır hastasıdır salata ve pilavda bende çok severim.
Sunum süper olmuş ellerinize sağlık
Sevgilerimle:)

özlem dedi ki...

hiç denemedim ama en kısa zamanda denemek istiyorum. ellerine sağlık

çeşnici Handan dedi ki...

Pilav nefis görünüyor ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÖRÜNTÜ SÜPER,KESİN TADIDA ÖYLEDİR.....

kalpkurabiye dedi ki...

mısırın yakışmadığı birşey varmı ki..
ellerine sağlık canımm nefis görünüyor:)

Aysultan... dedi ki...

ben mısırı seviyorum pilavda,ellerine sağlık canım:)

Bianka dedi ki...

Nagyon finom

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor,tane tane olmuş,ellerine sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Pilavı çok severim. Ki az önce senin bıraktığın mesajda da gördüğün üzere ben de pilav yapmıştım. Pirinç pilavını çok severiz ama çok sık da yapmamaya çalışırım:) Ellerine sağlık nefis duruyor:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Gülcancığım,ellerine sağlık,çok güzel görünüyor.Sevgilerrrr....