14 Haziran 2011

ispanakli pitzza


malzemeler 2 tepsi icin
  • yarim kilo un
  • yarim yas maya
  • 1 tatli kasik tuz
  • yarim su bardak ay cicek yag
  • 1 tutam toz seker
  • Ilik su
üzerinin malzemesi
  • taze ismanak 1 tutam kadar
  • 1dis sarimsak
  • 1 su bardak domates suyu
  • 3 yemek kasik ay cicek yag
  • 2 tane kuru sogan
  • 6-7 yaprak fesleyen yapragi
  • 1 tatli aksik tuz
  • 2 su bardak kadar kasar peyniri
hazirlanisi
  • Hamurunuzu ilik su ekleyere yugurun yumusak bir hamur olmali .
  • Üzerini kapatip mayalanmaya birakin.
  • Sarimsak ve Soganin kabugunu soyup  Rondodan gecirtin.
  • Domates suyu ,tuz ,aycicek yag ,taze  feslegen nide  soganlarin yanina katip devam ronda ile kiyin yani sos haline gelsin.
  • Kasarinizi rendeleyin.
  • Hamurunuz ``dan 2 tane beze cikartin. 
  • Tepsinizi yaglayin ve bezeyi elinizle acin  ben firin tepsisi kullandim.
  • Sosunuzdan hertarafina kasikla bolca dökün.
  • Kasar peynirini sosun üzerine dökün.
  • Ve yikayip suyu süzülmüs ispanakalri dograyin pizzanin üzerine .
  • Bu tarif den 2 firin tepsisi pizza cikiyor .

13 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel görünüyor ıspanak çok severim bunada bayılırım herhalde ellerine sağlık canım...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ben bu görüntüye bittim canım çekti:))şifa olsun inşallah, ellerin dert görmesin

Gülcan dedi ki...

çok llezzetli görünüyor ellerinize sağlık ben bir dilim alıp kaçıyorum sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

ne güzel bir blog,güzel lezzetlerle dolu,ellerınıze sağlık

durutarifler dedi ki...

Yine döktürmüşsün vallahi.
Çok güzel görünüyor
Ellerine sağlık

otuzundansonra dedi ki...

ıspanagı çok severim.Çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık

Mutfak Dili dedi ki...

Maşallah ne kadar güzel. Bende bu gun kalktım pizza hamuru yaptım. İspanak düşünmüştüm ama en son patatese karar verdim. Çünkü menim kızım ispanak sevmiyor.
Kendim için yapsam iyi olurdu. Bir dahaki sefere. Eline saglık. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Selam Gülcanım
eline sağlık canım eminim çok lezzetli olmuştur ama ben ıspanaklı hiç denemedim evdekilerin yiyeceklerini bilsem hemen denerdim:(
size afiyet olsun canım
yeni adresime de beklerim
www.papatyasef.com

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık görüntü harika bu arada kayınvalidemler banazda yaşıyorlar profilini okudum ne tesadüf değilmi?

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ispanaklı pizza nefis görünüyor.Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...

Marifetane hobi dedi ki...

Pizza bizim evin vazgeçilmezidir ama illaki evde yapılanı..Ellerine sağlık canım görüntüsü muhteşem tadı da öyledir eminim.afiyet olsun..Bana da beklerim gülcan hanım..

شکمو dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

hobivakti dedi ki...

Harika görünüyor. Ellerine sağlık. :)