3 Mayıs 2010

CIKOLATALI KEK nefis kek tarifi

Cikolatali nefis kek 

CIKOLATA KEK

malzeme
  • 200 gram margarin
  • 200 gram toz seker
  • 3 tane yumurta
  • 300 gram un
  • 100 gram nisasta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 yemek kasik kakao
  • 100 gramrendelenmis kara kati cikolata
  • 90 ml süt
üzerine
  • 120 gram kati kara cikolata
  • 5 gram süt
  • 1 yemek kasik beyaz cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • margarin,seker ve yumurtayi iyicene cirpin.
  • Un ,nisastakakaove kabartma tozunu da ekleyip devam cirpin.
  • Cikolatayi sütü eritin ve kivamin icine katip devam cirpin.
  • Kalibi yaglayip unlayin ve kivami icine katip 175 derece firinda pisirin.
  • Kek 10 daki ka firindan cikinca beklesin kalibin icinde.
  • Üzeri icin süt ve cikolatayi eritip kekin her tarafina bicaklan sürün.
  • Beyaz cikolatayi her tarafina dökün.
  • Kizim Ayse misafirlerimize hazirladi Bu gün bende amc toplantisi vardi

19 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Ayşe'nin ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Annesi kadar becerikli demek ki? Maaşallah diyorum.
SEvgiyle kal.

keskinli dedi ki...

kesilmis bir dilimide ben alayim
ellerine saglik canim iyi bir hafta dilerim sevgiler...

humeyra dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Eline sağlık.

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Harika görünüyor canım, güzel kızının ellerine sağlık, sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Görüntü süper, ellerinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim... Her iki yayinin icin de... Bilhassa Ispanakli kek icin sormak istiyorum... "Kekte hic ispanak kokusu oluyor mu?" Ben de denemek istiyorum... ama henüz cesaret edemedim... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

canımm çok güzel görünüyor ellerine sağlıkk:))

bnir terazinin gunlugu dedi ki...

Bayilirim kakaolu,cikolu keklere! Eline saglik,ispanakli yaspastayida birkez denemistim,ama basarili olamadim,senin tarifinle birkez daha denemek lazim...

Sevgiler...

emelce yemek dedi ki...

yine super bir tat ellerine saglik

Tümay Öztürk dedi ki...

Resmen buraya kadar çikolata kokuyor:) Ellerine sağlık .Nefis. Sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

Harika gorunuyor insanin istehi kabariyor.
Ellerine saglik canim.
Sevgiler
Sefa

Özbek Çeyiz Tasarım dedi ki...

güzel yorumunuzu görünce iadeyi ziyaret edeyim dedim iykide öyle yapmışım çok güzel tarifleriniz var valla hemen izlemeye aldım ellerinize sağlık sevgiler....

Atike Momini Ziya dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK. EE BÖYLE BECERİKLİ BİR ANNENİN HAMARAT DA BİR KIZI OLSUN Dİ Mİ :) ÇİKOLATALI HER TADI ÇOOOK SEVERİM ...
İÇTEN SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

Canim benim ispanak kesinlikle kokmuyor hatta gida boyasi bile saniyorlar ilk kez yiyenler süngergibi kek nefis bir taris .Tüm yorumlariniz icin hepinize tesekkürler .

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, kizinin ellerine saglik. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Günaydinlar canim... Arabama biraktigin yorumuna cok tesekkür ederim... Ne demek "yapmaya cesaret edemem".... COk ta basarili yapabilirsin emin ol.... Ayrica marzipanla calismak cok keyifli... Denemelisin.... Sevgilerimle,

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım,nefis görünüyor ye beni der gibi :)sevgiler...

evcilik dedi ki...

harika bir görüntü,maaşallah annesi gibi marifetli bir kızınız var,krepler de çok nefis görünüyor,ellerinize sağlık.
sevgiler..

Unknown dedi ki...

ziyaretineize çok teşekkür ederim tariflerinize bayıldım ellerinize sağlık.bu arada evet denizlideyim öğretmen olarak:))