4 Mayıs 2010

Findikli kurabiye

FINDIKLI kurabiye tarifi   kurabiyer kurabiye findikli


malzeme
  • 3 tane yumurta (1 yumurtanın akını üzeri için ayırın)
  • 250 gram tere yag
  • 1 ,5 su bardak pudra şekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • 100 gram cekilmis findik
  • Aldıgı kadar un
Üzeri için
  • 1 yumurta aki
  • Kırılmış fındık
Hazırlanışı
  • Yumurtalardan birinin akını üzerine sürmek icin ayırin.
  • Hamurunuzu yugurup en az yarim saat üzeri kapali serin bir yerde yaklasik yarim saat dinlensin.
  • Hamurdan parçalar kopararak yuvarlayın.
  • Hamurun üst kısmını önce yumurta akına sonra da kırılmış fındıga batırarak tepsiye dizin. 170 derece de ısıtılmış fırında pişirin.
  • Ben soguyunca üzerlerine tarcin la tamamladim .
  • Afiyet seker olsun.http://tatllar.blogspot.com/

13 yorum:

Özlem23 dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcancım,her zamanki gibi harikasın,selam ve dua İLE...

GÜL dedi ki...

eline sağlık....

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik canim.
sevgilerle.

ebru dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor kurabiyeler. Bu tarileri günlük yapmıyosun değil mi çünkü maşallah o kadar çok değişik şey yapıyorsun ki yada hergün günün var sanıp seni kıskanıyorum....:)))

iPeK dedi ki...

Ellerine sağlık,görüntü süper en sevdiğim şey kurabiyedir ama nedense benim yaptıklarım taş gibi olur,senin tarifini en kısa zamanda deneyeceğim,sevgiler

lezzet sefasi dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar.Ellerien saglik.
Sevgiler
Sefa

Adsız dedi ki...

ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK......

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Sena Çeyiz dedi ki...

bloğunun çok güzel. Hangisine yazayım şaşırdım arkadaşım. Ispanaklı pastanın rengi çook güzel. MaşaAllah nazar değdirmeyeyim. Mutlaka tariflerinden yararlanacağım. Hoşçakall

Adsız dedi ki...

Merhaba, ben fatos.Fehime Atalayın kardeşi bana yardımcı olur musunuz?

Tümay dedi ki...

Fındıklı kurabiyeler süper gözüküyırlar. Çok lezzetli duruyorlar. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Fatoscugum bloguna oturum acip bana yorum yazsaydin senin bloguna kolaylikla gire bilirdim .Önce kendi bloguna oturum ac sonra bana yorum yaz böylece senin blosuna gire bileyim .Dün kardesinin verdigi adreste seni aradim malesef bulamadim .Yada blog adresinibana yaz http://tatllar.blogspot.com/ Benimki böyle yaziliyor seninki de bana yaz canim bekliyorum sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ben fatoş.Ben evde yokken aramışsınız çok teşekkür ederim. Yardımınızı bekliyorum...