27 Mayıs 2010

ÇİKOLATA SOSLU KEK

ÇİKOLATA SOSLU KEK

malzeme
  • 3 tane yumurta
  • 1 su bardak şeker
  • 1 su bardak un
  • 3 yemek kaşık kakao
  • 1/2 su bardak süt
  • 1 paket kabartmatozu
kekin sosu
  • 1 su bardak ılık süt
  • 2 tatlı kaşık nescafe
üzeri için
  • 6-8 yemek kasik nutella
  • 1 yemek kasik tera yag
  • yarim cay bardak süt
hazirlanimi
  • Yumurta lar ve şekeri ekleyip yine çırpın.
  • Süt de ilave edip çırpıp
  • Un , kabartma tozunu eleyerek karışıma ekleyip kakao yuda katıp yine çırpın.
  • Yaglanmış kare 30 cantimlik borcama karışımı dökün.
  • 175 derecedeki önceden isitilmis fırında pişirin.
  • Kek pisince fırından çıkarın hazırladiginiz ılık süt nescafe karışımını sıcak kekin her yanına kaikla dökün.
  • Cikolata sosunu yarim bardak süt icine nutella ve tereyagi katip orta ateste karistirarak pisirin.
  • Kekin üzerine cikolata sosu dökün.
  • Kekki dilimleyice kegit larin icine alip üzerlerini istediginiz bir cikolata ve ya cevizlede tamamlaya bilirsiniz.

26 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Bu bana yapılır mı? Sabah sabah bu kadar güzelliğe kim hayır diyebilir. Üzerinden dökülen sos beni ye diye çağırıyor.
Ellerine sağlık. Gözlerim şenlendi.Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Canım, ellerine sağlık, kahve kokulu ve çikolatalı kekinden bir dilim alıp kaçıyorum. Hayırlı günler.

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık Gülcan, enfes görünüyor

hanife dedi ki...

nefis görünüyor eline sağlık

lezzet sarayı dedi ki...

çok harika olmuş ellerine sağlık çikolatalı kke bayılırım en kısa zaman da yapmak istiyorum

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir kek olmuş. Nutellaya bayılırım. Eşim de çok sever. Demek ki bu keki en kısa sürede denemeliyiz. Ellerine sağlık:) Sevgiler...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Canım eline ve emeğine sağlık.Prenseslerimin ve benim en çok sevdiğimiz keki yapmışsın. Afiyet olsun..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık kek harika
afiyet şeker olsun öpüyorum...

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık canım, nefis görünüyor...
sevgiler...

aleyna dedi ki...

gülcanım döktürmüşsün.ellerine sağlık.nefis.nefis

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

en sevdiğim kektir çikolatalı olan ellerine sağlık...

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

en sevdiğim kektir kakaolu ve çikolatalı soslu olan ellerine sağlık

muazzez dedi ki...

iyi günler arkadaşım sayfamdaki konu için beni desteklemenizi canı gönlülden rica ediyorum sevgiler

http://muazzezv.blogcu.com/

umutluhayat dedi ki...

nefis görünüyor gülcancım ellerine sağlık

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

görüntü şahane gerisi bahane gülcancım..
ellerine sağlık...
sevgiler...

Birsel ve İrem dedi ki...

Kahve aroması ve çikolata sos ile müthiş bir lezzet olduğunu tahmin edebiliyorum. Ellerinize sağlık, afiyet olsun. Görüntü süper.
Sevgiler...

elif dedi ki...

mmmm nefis görünüyorlar.ellerinize sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim... Simdi öyle bir canim cekti ki, kalkip yapasim var... Bir yanim da hayir, otur oturdugun yerde diyor,.. Malum.... Kilolar... Neyse ben yine de bakmakla yetinecegim simdilik.... Sizlere afiyetler olsun...

Fatma dedi ki...

Ellerinize saglik Gulcan hanim bayiliyorum bu keke....

Atike Momini Ziya dedi ki...

mmmmmmm ellerine sağlık canm benm, maşaallah maşaallah maşaallah demekten başka bişey diyemiyorum :))
sevgiler canm...

Yemekbahane dedi ki...

Muazzam gozukuyor bu kek de digerleri de super
Sevgiler
Muge

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Canım harika görünüyor eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık :)

Federica Simoni dedi ki...

come sempre una delizia strepitosa!!! complimenti!!

etamincikizlar dedi ki...

ve her zaman ki gibi çok güzel eminim ki tadıda harikadır.. çikolata vazgeçilmezlerimden olsa da yesem..

ayşegül dedi ki...

tatlılarınızı yemeklerınızi heleki hamur işlerinizi çok begenıyorum.en güzeli tutuyor:)basarılarınızın devamını dılıyorum...turkıyeden sevgıler...

ayşegül dedi ki...

tatlılarınızı yemeklerınızi heleki hamur işlerinizi çok begenıyorum.en güzeli tutuyor:)basarılarınızın devamını dılıyorum...turkıyeden sevgıler...