1 Mayıs 2010

elmali kek

Bu da benim elmali kekim
malzeme
  • 400 gram un
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 200 gram tereyag yumusak
  • yarim limon suyu
  • 4 tane yumurta
  • 1/8 litre süt
  • 1 tutam tuz
  • 250 gram toz seker
  • 6-7 tane elme
  • 100 gram findik ve yaceviz
  • 1 tatli kasik tarcin.
hazirlanisi
  • Derin bir kaba yumurta ve margarini alip mikserlen cip.
  • Diyer malzemeleride katip iyice cirpilir .
  • Pasta kalibi yaglanip unlanir .
  • Hamur kalibin icine dökülüp düzeltilir.
  • Elmalar sik sik üzerine yanlamasina siralanir .
  • Üzerine badem ve ceviz kiriklari dökülür .
  • Firin ayri 170 derecede piser
  • Soguyunca üzerine tarcin la tamamlayin.

10 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

canim baya bir ugriyamadim sana...öyle yogunumki arkadaslarimi ihmal ediyorum...:-(
ama öyle nefis pastalar kekler yapmisinki hangi birine bakacagima sasirtim...hepsi birbirinden nefis görüküyor canim...senin ve yapanlarin ellerine saglik veeeyiyenlere afiyet bal seker olsun...
güzel bir haftasonu diliyorum canim

aleyna dedi ki...

GÜLCANIM BEN YOKKEN DÖKTÜRMÜŞSÜN YİNE .ELLERİNE SAĞLIK

mandalincikmazi dedi ki...

Bayılırım elmelı keke
bu da nefis olmuş e tabi kim yaptı :))
şu an iş yerindeyim bi nescafe yaptım kendime bloglarda dolanıyorum elmelı keke gelince şimdi olsa valla süper olur kahvemin yanına :))
ellerine sağlık canım..
BYYY

Federica Simoni dedi ki...

wow che delizia!! complimenti!! ciao!

tub@ dedi ki...

Canım arkadaşım ellerine sağlık, öpüyorum iyi haftasonları :)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülcancığım eline sağlık elma harika bir tat veriyor.İzmirden sevgiler...

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Gülcan cım ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ELMALI KEK BAYILIRIM ÇOK GÜZEL BİR LEZZET.TARCINDA YARI BİR TAT KATIYOR..
SEVGİLER

nesrin galatalı dedi ki...

Ellerinize sağlık, elma ve tarçın kokusuna bayılırım. Eminim çok güzel olmuştur.

Adsız dedi ki...

CANIM ABLACIM BENIM DOGUMGÜNÜME BU HARIKA PASTAYI YAPTIGIN ICIN COK TESEKÜR EDERIM; TADI COK GÜZELDI. HEPINIZI COK ÖZLEDIM VE COK SEVIYORUM. KARDESIN BAHAR :-) ÖPTÜM