5 Ekim 2011

Çay Daveti Sofrası ♥♥ salata tariflerim


Soframin son hali bu degil mama neyapayim zaman bulamadim bir daha resim cekmeye.Ben genelde sofra ya masa örtüsü kullanmayi sevmiyorum  .Önceden camdi masam kullanmak zorunda kaliyordum ama simdi daha rahat oluyor .
soframdaki ler  kasarli pogaca ,peynirli pogaca ,kiymali pide ,birokali salatasi ,lahana salatasi , kereviz salatasi, kabak li patates mücveri ,közlenmis biber  ve tatlilardan hashasli revani ,findikli milföy citirlar vardi  cayida unutmayalim .resimmi bastan cekmistim sonra cekme firsatim olmadi .


malzeme
  •  yarim kereviz
  • yarim limon
  • 1 su bardak cekilmis ceviz
  • 3 su bardak süzme yogurt
  • 1 dis sarimsak
  • 2-3 yemek kasik zeytin yagi
  • 1 sap dere otu
  • tuz
  • 2-3 yemek kasik mayonez
  • 1 dis sarimsak
  • 2-3 yemek kasik zeytin yag
hazirlanisi
  • Kerevizin kabugunu soyup rendeley
  • Limon suyunu kerevizin üzerine sikip karistirin
  • Yogurdun icine diyer malzemeleri katip cirpin.
  • Kerevizle yogurduda karistirin servise hazir
  • Üzerine cevizinizden dökün tekrar

malzemeler
  • 1 tane brokkoli  (ben iki tane brokoli kullandim )
  • 1 su bardak yogurt tam yagli
  • 2 yemek kasik ciy kirema
  • 2 dis sarinsak
  • 1 cay kasik pul biber
  • 1 cay kasik tuz
  • 3-4 yemek kasik badem
hazirlanisi

  • Tencerede suyu haslayin kaynar suyun icersine yikayip dilimlediginiz brokkolileri katip haslayin .
  • Kaynar sudan cikar cikmaz üzerine buz gibi su tutun .
  • Brokkoliler yesil kalsinlar diye mutlaka hemen soguk su tutmalisiniz
  • Üzerine sosu icin yogurt ,pul biber, labne peynir ,yag, ve tuzu iyice cirpin .  
  • Suyunu süzdürdügünüz brokolilerin üzerine sosunuzu dökün.
  • Bademler üzerine servise hazir afiyetler olsun .
Lahana Salatasi

malzemeler
  • yarim beyaz lahana
  • 1 -2 tutam dere otu
  • 3 yemek kasik elma sirkesi
  • 1 cay kasik tuz
  • 4 yemek kasik aycicek yag
hazirlanisi


  • Lahanayi rendeleyin üzerine.
  • Dere otunu yikayip  dograyin icersine
  • Sirke ve tüm malzemeleri katip karistirin.
  • Bu salatayi seviyorum  kolay hazim etiriyor yinilenleri

16 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Gulcan cim salatalar enfes olmus
harika gorunuyor hepsi, ellerine saglik sekercim

lengineer dedi ki...

1) KEREVİZ SALATASINA BAYILIRIM
2) DİĞER HAZIRLADIKLARINA DA BAYILDIM
3) YAHU BENİ DE DAVET ETSEN YA ÇAYA :D
ELLERİN DERT GÖRMESİN ÇOK GÜZEL VARSIN MASANIN SON HALNİ FOTOĞRAFLAMAMIŞ OL, NO PROBLEM YANİ...

bırtutamkekik dedi ki...

maşallahhh sizeee:))
yetişmek mümkün değil hızınıza:)
ellerinize sağlık...
her biri ayrı ayrı enfes görünüyorlar:)
sevgilerimle...

LeylaK dedi ki...

sofralarda beyaz tabak olayına bayılıyorum, en hoş öyle görünüyor :) ellerinize sağlık sofra bir harika.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Elif'in defterinden dedi ki...

Bu nasıl bir masadır anlamadım. Ne arasak var maşallah. Afiyet bal şeker olsun efendim :) Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Gülcancım bir sonraki çay davetine ben de gelmek istiyorum :))
Nasıl güzel lezzetler hazırlamışsın,gözüm kaldı ciddi ciddi :)
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle..

nohut oda dedi ki...

hiii tam benlık bır sofra bol salatalı ne guzell

Şirince Tatlar dedi ki...

hepsi ayrı ayrı çok nefis görünüyor bende olsaydım o salataları hüpletseydim ne iyi olurdu valla..ellerinize sağlık

Aycan dedi ki...

Ellerine sağlık canım, herşey süper görünüyor.

otuzundansonra dedi ki...

bende pek kullanmam masa örtüsü,ayrıca o kadar güzel ki herşey..
farkına bile varmadım biliyormusun?
ellerine sağlık ....
emeğine sağlık..

durutarifler dedi ki...

Hep en sevdiğim salatalar. ellerine sağlık. Sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
sofran da salataların da ayrı güzel..
ellerin dert görmesin..

İnci Yemek dedi ki...

Gülcan'cığım hepsi birbirinden enfes lezzetler ellerine sağlık canım:)mönü'deki bütün lezzetler tam benlikmiş:)sofranın bereketi
eksik olmasın inşallah.
öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

ablacım hepside birbirinden güzel görünüuyor iştahım açıldı görünce ellerine sağlık.. nasılsınız görüşemedik ne zamandır özledim sizi... kucak dolusu sevgiler kendine iyi bak..HATİCE

Unknown dedi ki...

salata dolu kaseler... şiir gibi :)

Nigar SARGIN dedi ki...

Acayip iştahım açıldı blogunuzu gezdikten sonra:)) Maşallah diyorum.Ellerinize sağlık ayrıca çok nefis görüyor tarifleriniz.